fredag den 26. oktober 2007

SANDROSEN


Så sker det noget igen, og det er jo fantastisk dejligt. På torsdag d. 1. november udkommer min nyeste ungdomsroman "Sandrosen". Jeg glæder mig helt vildt til at høre folks reaktioner, for i denne bog bevæger jeg mig lidt væk fra fantasy-genren og mere i retning af den magiske realisme. Bogen har være super fed at skrive, især fordi jeg kunne bruge mange af de erfaringer jeg selv har samlet på mine rejser rundt i verden.

Ud over udgivelsen er der travlt i min lille andedam. Jeg er gået i gang med et spændende projekt på Frederiksberg Bibliotek, hvor jeg sammen med 16 piger skal stykke en fantasy-historie sammen på nettet. Alle der har lyst kan være med og skrive kommentarer på bloggen, der hedder: www.fantasyfiction07.blogspot.dk Jeg mødtes med pigerne for første gang i onsdags og var vildt imponeret over, hvor gode de allerede i forvejen var til at skrive. Desuden fandt de sig i at powerwrite det meste af to timer, hvilket kunne have kørt selv den mest forhærdede forfatter træt!!!

Ingen kommentarer:

GAMLE NYHEDER

Søg i denne blog